حضور در دریاهای آزاد از اولویت‌های نظام است
نوشته شده توسط : محسن

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: بخش عظیمی از نظام و نظم نوین جهان بر روی دریاها طراحی‌شده و هر کشوری که بتواند دریاها را مدیریت کند، می‌تواند بخش عظیمی از نظم نوین و تمدن جهان را رقم بزند.

صفایی بوشهری افزود: به همین خاطر است که مقام معظم رهبری تأکید دارند نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های بین‌المللی به‌صورت علنی حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: الحمدلله تحولات عظیمی در حوزه‌های نرم‌افزاری، سخت‌افزاری، کارآمدی منابع، توسعه فرهنگ دینی و قدرت بالای امنیت میدانی در نیروی دریایی ایجادشده و این‌یک عزت برای جمهوری اسلامی ایران است در استان بوشهر نیز در حوزه تعاملاتِ نیروی دریایی با محیط پیرامونی و حوزه پدافند غیرعامل، تحول عظیمی صورت گرفته است.

صفایی بوشهری همچنین اظهار داشت: الحمدلله ارتش جمهوری اسلامی ایران موفق و کارآمد است و درجه رضایتمندی مردم نیز از ارتش بسیار بالاست. نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم مانند سایر بخش های نیروهای مسلح مایه آبروی نظام در عرصه‌های مختلف و باعث عزت و اقتدار است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ‌جمهوری اسلامی ایران همچنین  در حاشیه حضور در منطقه دوم دریایی ارتش در بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور مقتدر نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد بیانگر توانمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی از تداوم حضور توانمند نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد خبر داد و بیان داشت: نیروی دریایی ارتش به منظور حفظ امنیت و حفاظت از کشتی‌های مختلف تلاش‌های ویژه‌ای داشته است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ‌ ادامه داد: برنامه‌ریزی و طرح‌های مختلفی به‌منظور افزایش توان راهبری و رزمی نیروی دریایی ایران اجرا شده است.

وی تصریح کرد: به منظور حفظ منافع و تأمین امنیت کشور، مقتدرتر از گذشته در سطح دریاها و آب‌های آزاد حضور داریم و تلاش و فعالیت‌های خود را با قدرت ادامه می دهیم.

سیاری همچنین به مأموریت‌های ناوگروه 34 ارتش اشاره کرد و گفت: این ناوگروه در آب‌های آزاد حضور دارد و با ناوشکن البرز و بندرعباس مأموریت‌های خود را انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: از سال 1387 تاکنون، ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش در دریاهای آزاد حضور گسترده‌ای داشته‌اند و مقابله با تروریسم دریایی و حفاظت از منافع اقتصادی کشور با جدیت در دستور کار بوده است.

دریادار سیاری به حفاظت ناوگروه‌های ارتش از مسیر عبور و مرور کشتی‌ها نیز اشاره کرد و ادامه داد: طی هفت سال اخیر 2600 کشتی تجاری و نفتکش توسط نیروی دریایی ارتش در خلیج عدن و دریای سرخ همراهی شده است.

 




:: برچسب‌ها: ارتش ، نداجا ، امیر سیاری ، آبهای آزاد ، ترنم ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: